Friday 8 January 2010

Už gražius ir sveikus 2010 !!!



Amžiai amžinieji, du tūkstančiai dešimtieji! Po šimts pypkių kur gi aš buvau pradingus šį visą laiką?A?
Daug viriau ir gaminau, pirkau, ruošiau, dariau, pakavau ir net kai ką vežiau i Lietuvą (drebėdama, kad tik man lagamino 'neišpakuotų' su visais gardumynais :)...Tiek streso buvo (nors ir koks nerimtas stresas kitam tai skambetų) ir žnoma tik del to, kad buvo stengtasi apsiimti kalnus darbų (hobių tiksliau ir savo noru, aišku) per ir kaip visada - trumpą laiką.
Kai dar dviems menesiams likus iki kaledų atrodo nežmoniškai toli ir tuo pačiu labai anksti pradeti didžiajam ruošimuisi, taip dviems savaitems likus iki kaledų atrodo kad jau pavelavai, tada tuoj ponas stresas tave 'supakuoja'.
Oi, oi kaip man dar reikia ismokti griežto organizuotumo. Mažiau krapštymosi - daugiau darbų.

Taigi apie updeitinimą kaledinių receptų nebuvo net kalbos, kad ir su didžiausiais norais. Bet visi jie sėkmingai nupaveiksluoti ir turės laukti savo eiles dabar jau iki sekančių kalėdų.

Na, o ta proga, sveikinimai visiems jums ir gardus gėrimas 'už gerus Naujus Metus'! Valio!!!

Receptas yra iš Jamie Oliver žurnalo, kuris gali būti puikiai panaudotas kaip jūsų pačių rankų darbo dovana. Vadinasi Mulled Vodka.

Pasidaro litras gėrimo.

Reikės:
1 litro degtinės
50g beodžių migdolų
40g minkšto tamsaus rudo cukraus
2 v.š. medaus
2 cinamono lazdelių
6 gvazdikėlių
1 anyžinę žvaigždę
2 lauro lapų
1 vanilės ankšties, praskirtos ir išmestom sėklelėm
1 apelsino ir 1 citrinos plačiai luptos žievės

Išsterilizuoti maždaug 1.25 l talpos butelį. Sudėti visus ingredientus ir gerai pakratyti. Užsukti ir laikyti bent jau dvi savaites, pakratant kas savaitę. Aš buvau labai nekantri ir jau mėgavausi po kelių val. ;)
Dovanoti su visais ingredientais matant arba nukošti ir perpilti į mažesnius butelius. (arba geriausiai pačiam labai skaniai išgerti, cha, cha ;)
Rekomenduojama gerti užpiltą ant ledukų arba su šiltom obuolių sultim. Aš gėriau kaip cosmoplitan kokteilį (užpilant spanguolių sultim, su laimu ir ledais) - mmm, pasaka.

Skanaus!

No comments:

Post a Comment