Thursday 2 September 2010

Vestuvių tortas ir braškės



Cha, cha, cha....tai tikra ne mano darbas. Ir tikrai ne iš mano vestuvių, tik mano nuotrauka nupyškinta iš angliškūjų giminių vestuvių.
Kur jau čia, turbūt viso mėnesio bent kad tiek pyragų prikept reikėtų, bet kas moka, tas jau tikrai moka. Bėje, pyragėliai/tortukai kepti ir cukruoti vienos (tortų kepėjos, vieni balti purūs saldžiai uogom pertepti, su raudonais kaspinėliais, o kiti - kaip kalėdiniai rich moist fruitcake), o išpaišymas moters kuri užsiima face painting vaikams. Gražu ar ne?



O čia mano džiugiosios braškės, išaugintos loveliuose lauke iš nupirktų šešių augalėlių. Beje, čia visa tai buvo prieš gerus du mėnesius, o dabar kiekvienas augalėlis po didžiausius 'karolius' išleidęs, prašosi kerpamas ir dauginamas. Bet, kad ta šeimininkė laiko tam neranda...Gal kaip nors..

;)

2 comments:

  1. FANTASTIKA!!!!!!!!!!Jau tokio torto grazaus dar nemacius. Kas man patinka, kad jis toks modernus, neperkrautas nereikalingai. Pavydziu juodai :)
    O ir braskes. Dar labiau pavydziu!!! Auginau auginai pomidorus, bet galu gale ismeciau, nes tik metriniai stiebai isaugo su vienu ziedu, dar ko gero iki kaledu derliaus reikeje butu laukti :DD

    ReplyDelete
  2. Toks gan minimalistinis, bet labai ispudingas!

    O pomidorus ir as pernai vasara auginau, mano buvo tokie 'krumeliniai'maziukai na kur vazonuose augint, gerai augo, daug ju buvo. Bet pomidorai nemegsta buti lauke (jiems patinka siltnamiai ar siaip koks stogas) ir negalima ju daznai laistyti ir jokiu butu neperlaistyti. Zodziu tik gausiai ir retai. Jie lepus padarai ;)

    ReplyDelete