Friday 1 July 2011

karšti (švieži, naminiai) čeburėkai

Tą tik ir tegirdime Lietuvos pajūryje vasarą ;)

Receptas paimtas iš Giedriaus receptų rinkinio.



Mano pakeitimai tik, kad mėsa pačios malta kiauliena. Beto nenaudojau aš lėkštės apipjaustant tešlos apskritimus ;) Nieko tokio kad kažkiek ir nelygūs jie ten gausis ;) Kaip sako italai, Mama's house isn't a restaurant ;) čia aš vienoje geroje knygoje tai radau



Buvau lengvai abstulbusi, kad aliejaus tiek kiek pradžioj įpyliau - tiek jo ir pabaigoje paliko (nu žinoma, keli ml susinaudojo). Nes kaip įsivaizdavau ir gal dar vis įsivaizduoju, juk koks baisus tai maistas. Taigi, not as bad as you think.

Enjoy ;)

2 comments:

  1. Ir kodel tas nesveikas maistas, buna toks skanus??? :D

    ReplyDelete
  2. Šitą receptą ir aš ne kartą išbandžiau. Mmmmm gardumėlis, kad ir ką tik pavalgiau, vistiek mielai į tokį dantis suleisčiau :)

    ReplyDelete