Tuesday 7 June 2011

Profiterolės/chocolate profiteroles







Tiesiog dieviškas desertas!

Profiterolių receptą paėmiau iš BBC websaito.

Viską dariau pagal instrukcijas, tik tešlą kabinau šaukštais.
Ir būtų tokia pastaba, kad geriau jau paruoštą tešlą visą iš karto kepti. Nes antra partija gali jau ir nebe tokia graži-gera-iškilusi gautis ;)
Bėje ir šokoladinio padažo galima šiek tiek mažiau gaminti, du trečdaliai per akis, mano skoniui.

Jei labai patiks jums ši tešla, aš esu dar tokį receptą darius, ši tešla (galima ir su šiek tiek rudų miltų /wholegrain), tik nesaldinta, perpjauti perpus pyragiukus ir grietinę sumaišius su šiek tiek pomidorų padažu įkloti juostelę rukytos lašišos, mmmm gėris. Apibarstyti kajeno milteliais (nebūtina).

Skanaus.
Dėkui, kad užsukote!

4 comments:

  1. Atrodo dangiškai. Kaip aš juos mėgstu!

    ReplyDelete
  2. Vaje, mane prisiminimai užplūdo!
    Vaikystėje kaime tokia močiutė kepdavo plikytų bandelių tortus (įdaras-"paukščių pienas" spalvotas): bandeles dėdavo aukštais vieną ant kitos kaip piramidę ir jas sulipindavo šokoladu, taip pat ir visą tortą šokoladu apliedavo, dar roželių skanių papuošimams prilipindavo. Šitokie tortai pirmieji per šventes nuo stalų dingdavo :) Mes juos vadinom "bandukių tortais".
    Svajoju ir aš kažkada tokį iškepti. Nostalgija... :)
    Tavasis desertas tikrai dieviškas ;)

    ReplyDelete
  3. O D.... galeciau monitoriu aplaizyti kaip cia skaniai atrodo :DD nu jau kaip atsinesi ka tai be gailescio ir neuzrasai net "silpnu nervu zmoniems neziureti"! :D

    ReplyDelete
  4. Dievinu profitrolius ir eklerus. Tavieji atrodo labai skaniai. :) Dėl antros partijos kepimo - bent jau man niekada antrieji nesigavo kažkuo blogesni.

    ReplyDelete