Tuesday 22 May 2012

Daromės makaronus patys

Vis dar gyvendama itališkom(siciliškom) nuotaikom buvau priversta imti ir pagaliau įsigyti makaronų(pastos) gaminimo mašinėlę.
Viskas labai paprasta, instrukcijos duotos nuo kaip valyti iki kaip virti makaronus.
Procesas man labai patiko. Atrodo lyg ir terliojimasis bet iš tiesų nieko siaubingo.
Aš dariau pagal šį dažną receptą: 300g 00 tipo miltų (bet tinka ir paprasti, kur blynams ir pyragams) 3 kiaušiniai, šlakelis al.aliejaus, žiupsnelis druskos ir išminkom tešlą, ją paminkom apie 8min., tada susukam į celofaną ir 20min paliekam 'ilsėtis' šaldytuve. Ištraukiam ir važiuojam pro mašiną vis berdami miltų ant tešlos kelis kartus. Kol pasirenkam pastos norimą storį.
Pastabos: miltuokite visad pakankamai, kad neliptų, šviežia pasta akimirksniu išverda, geriau bent dieną padžiovinti ir aš lyg nuploninau savo fetučinius. Kitą kart bus storesni. Turiu du patiekalus su mano darytais makaronais kitam kartui!
Gero makaronų darymo!

No comments:

Post a Comment